.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش قاطع هلالی به اهانت ابطحی

در پی توهین محمد علی ابطحی در شب تاسوعای حسینی به مداحان اهل بیت و نسبت دادن «دروغگویی» به آنها، این مساله با واکنش بسیاری از مداحان اهل بیت در سراسر کشور مواجه شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق، اگرچه ساعاتی بعد وی با انتشار مطلبی جدید در صفحه خود در فیس بوک سعی کرد تا به طور تلویحی حرف خود را اصلاح کند و نسبت دروغگویی به «همه مداحان» را به «جمع کمتری» از آنان تقلیل دهد اما این مساله منجر به واکنش جمع کثیری از مردم متدین و مداحان اهل بیت گشته است.

به عنوان نمونه حاج عبدالرضا هلالی که در شب تاسوعا در بین هزاران نفر از عزاداران حسینی در اجتماع «مدافعان اهل حرم» سخن می گفت، با اشاره به این مساله تصریح کرد:

«علیه امیرالمومنین(ع) در مملکت شیعه مطلب می‌نویسند ولی کسی صدایش در نمی‌آید تا اینکه شب تاسوعا که می‌شود یک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بیت(ع) را تضعیف کند و به مجلس امام حسین (ع) و مداحان گیر می‌دهد و می‌گوید دروغ می‌گویند. دروغ تو می‌گویی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است.»

در ادامه متن کامل صحبت های حاج عبدالرضا هلالی را به نقل از تسنیم می خوانید:

عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت شب گذشته در تجمع مدافعان حرم که در هیئت‌الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا برگزار شده بود، گفت: مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور و گریه‌های خود باید به دنیا بفهمانند اگر آن روز به حضرت زهرا(س) سیلی زدند همه ما امروز فدایی حضرت زینب (س) هستیم و برای یک کاشی حرم حضرت زینب جان می‌دهیم.

وی افزود: به خم ابروی سیدعلی قسم که اگر به ما اذن بدهند یک نفر از وهابی‌ها و تکفیری‌ها را در سوریه زنده نمی‌گذاریم. این موج و شکوه دستگاه سیدالشهدا (ع) است که هر کدام از عزاداران خودشان را فدایی حضرت زینب(س) می‌کنند.

این مداح اهل بیت با تاکید بر اینکه ما هیچ وقت خاک پای غلام غلامان حضرت عباس (ع) نمی‌شویم، اظهار داشت: شعار ما با عنوان «کلنا عباسک یا زینب(س)»، معنا دارد. یعنی در حراست از حریم حضرت زینب (س) حاضر هستیم. باید شمر زمان و حسین (ع) زمان را بشناسیم وگرنه اگر تا صبح حسین(ع) بگوییم به هیچ دردی نمی‌خورد. امروز حسین زمان ما رهبر معظم انقلاب است.

هلالی اضافه کرد: این نیست که بنشینیم که ظالم ظلم کند و مظلوم در مظلومیت بماند، ظلم که تکراری نمی‌شود و اینگونه نیست که باز در خانه حضرت زهرا (س) را آتش بزنند ولی ظلم‌های امروز از جنس همان کارها هست واز جنس همان کارها را انجام می‌دهند. امروز سر امام حسین را نمی‌برند ولی از جنس سر بریدن وجود دارد.

وی با بیان اینکه ما برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) اعلام آمادگی می‌کنیم، تصریح کرد: برخی به ما می‌گویند شما اینجا نشسته‌اید و لبیک می‌گویید، من خطاب به آنها می‌گویم مگر ما بی‌صاحب هستیم که همین‌طوری راه بیفتیم و برویم. نه جلوتر از ولی فقیه و نه عقب‌تر از ولی فقیه حرکت می‌کنیم ولی رجز می‌خوانیم و قوی می‌ایستیم.

هلالی تاکید کرد: به خم ابرویت قسم که اگر لب تر کنید گردان، گردان برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) می‌رویم و جان خود را فدا می‌کنیم فقط باید اذن بدهید. به این ولی‌شناسی می‌گویند مگر نه همه عاشق امام حسین (ع) هستند.

این مداح اهل بیت با اشاره به توهین‌های اخیر برخی روزنامه‌ها و رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی و اهل بیت و دستگاه سیدالشهدا اظهار داشت: در همین تهران خودمان کتاب می‌نویسند و یا با قلم اهل بیت(ع) را می‌کشند ولی هیچ‌کس حرف نمی‌زند، انگار حتما باید در حرم حضرت زینب (س) بمب بیاندازند.

وی افزود: علیه امیرالمومنین(ع) در مملکت شیعه مطلب می‌نویسند ولی کسی صدایش در نمی‌آید تا اینکه شب تاسوعا که می‌شود یک ملعون می‌خواهد دستگاه اهل بیت(ع) را تضعیف کند و به مجلس امام حسین (ع) و مداحان گیر می‌دهد و می‌گوید دروغ می‌گویند. دروغ تو می‌گویی و تو دروغگو هستی که بوی گندت را همه عالم برداشته است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

n 23 آبان 1392
هلالي بره خودشو جمع كنه نميخواد به ابطحي واكنش نشون بده
نا شناس 23 آبان 1392
وای بر مداحان ما که آماده هستن که با بدترین الفاظ به این و اون پاسخ بدن
یکی فحش می ده
یکی به تیم مذاکره کننده ایران که رهبر عزیز اونا رو فرزندان انقلاب خوند که ماموریت سختی دارند میگه برن ببینیم چه غلطی می خوان بکنن
یکی برای هاشمی آرزوی مرگ می کنه
یکی فتوا نان در شراب میده و برای وکلای ملت تکلیف مشخص می کنه
خوب یه دفعه مملکت رو بدین دست این مداحان عزیز که اون طوری که صلاح می دونن کشور رو اداره کنن
اینها هنوز نمی خوان بفهمن که مردم در یک انتخابات آزاد چه تفکری رو با اکثریت آرا انتخاب کردن
مداحان عزیز خوبه کمی هم مراعات اخلاق رو بکنن
خواهش می کنم این متن رو تایید کنید
نا شناس 23 آبان 1392
خدا رو شكر كه اين .......... ها در راس قدرت نيستند!!!!
محمود قمصری 23 آبان 1392
این آقا گویا فراموش کرد که پای قلیان و.......نشسته با طرز فجیع با...... انتشار آن در فضای مجازی وانترنت چه ول وله ای بپا شد. حالا برای این وآن خط ونشان می کشد مرد ناحسابی کی جلوی تورو گرفته که نروی با تکفیری های سوریه مبارزه کنی بسم اله این گوی این میدان ،حتما شنیده ای که زن بازار رو، هیچ موقع از شوهرش اجازه نمی گیرد. انتخابات 24 خرداد به شما بعضی از مداح های بی تقوا درس خوبی داد گویا هنوز از حالت کما بیرون نیامده اید. انسان باید بفهمد چه کاره هست، شرح وظیفه اش در مجموعه ای که کار می کند چیست. گویا شما و امثالتان مختارید هر ...... سخیف را به دیگران نسبت بدهید و انتظار دارید جوابی هم نشنوید، یا هر که دلتان خواست نفرینش کنید وی.......گذشت آن زمان ،هر چه زودتر به خود بیایید والا بعدا خیلی دیر می شود.
مازرونی کیجا 23 آبان 1392
پاسخ قاطع یا بی ادبی کم نظیر!
حسین 24 آبان 1392
این آقا که خودش این همه گندکاریهاشو ملت دیدن با چه رویی این حرفارو میزنه ؟ اگه اینقد مرد شدی که بری سوریه با تکفیریا بجنگی چرا نمیری پس. ما هم برات دعا میکنیم. آخه بچه! جنگیدن که بچه بازی نیست،شما همه کاراتون در حد حرفه، عملی در کار نیست. دیگه بعد این مدت ماهیتتون برا مردم آشکاره.
نا شناس 24 آبان 1392
آقای هلالی گند جندسال پیش خودشو یادش رفته که هنوز بوش در نرفته
درسته که مردم فراموشکارند اما نه این قدر زود ...
بنده خدا 25 آبان 1392
خوب چی باید گفت ...خوب و بد توی هر قشری هست و مداحان هم از این قاعده مستثنی نیستند ...
اگه این کارا رو نکنن که ملت گریه نمی کنن..به سر و بدن نمی زنن..
واگذارشون کنید به خدا که خودش بهتر می دونه باهاشون چیکار کنه /
نا شناس 25 آبان 1392
این هلالی همونی نیست که فیلمش تو گوشی مردم دست به دست میشد
هلا 25 آبان 1392
آقای هلالی حتما"از دروغگویی در مداحی استفاده نموده که اینقدر زود واکنش نشون داده.واعظان کین جلوه در محراب منبر می کنند چون به خلوت می روند انکار دیگر می کنند.ا م
نا شناس 25 آبان 1392
این اظهار نظرهای برخی از مداحان این تصور رو ایجاد میکنه که نکنه اینا جیره خوره بعضی ها هستن که راحت حرف میزنن و پشتشون گرم هست و وصل هستن به جاهای محکم؟ نکنه اهل بیت برای اونها یه وسیله هست که به مقاصد سیاسی شون برسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدایا به دادمون برس، به کی دیگه باید اعتماد کرد؟؟ واقعا جای تاسف هست ، برخی از شعرهایی که مداحان میخونن در سطح بسیار پایینی هست که دل ائمه اطهار رو به درد میارن، ریتم خوندنشون مثل ترانه های لوس آنجلسی و بسیار ضعیف هست، حالا اینا دارن از اهل بیت میگن؟؟؟؟؟ هیچ کسی حق نداره بیرحمانه قضاوت کنه، وقتی منصور ارضی برای آقای رفسنجانی آرزوی مرگ میکنه و همه سکوت میکنن، دیگه چه انتظاری از این نوچه ها دارین؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا داوطلبانه خودت برو سوریه به جنگ تکفیری ها، کی جلوتو گرفته؟ شعار دادن دیگه بسه لطفا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.